Miroase a sângeeeeeeee. Clienţii care s-au săturat de serviciile UPC ca de mere pădureţe uşor viermănoase, lăsate la fezandat într-o baligă, se vor trezi azi cu un zâmbet larg pe buze: directorul general UPC România va fi schimbat, a anunţat în premieră Ziarul Financiar! Încă nu e oficial, dar aşteptăm cu drag.
Dana Stoica cea fără internet din prostia UPC, asta e pentru tine! Tanti cu care m-am întâlnit la casierie, când eu plăteam abonamentul şi tu veneai să le dai modemul de cap, răzbunare! Modemul meu UPC care te blocai de două ori pe zi din cauza semnalului prost de pe cablu: chiar, tre să te duc înapoi cândva…
Aşadar, veşti bune: s-au prins americanii de la Liberty că în România UPC nu creşte destul. Sper că următorul expat care o să conducă firma va avea destul bun simţ cât să priceapă că nu păstrezi clienţii cu reclame, ci cu servicii care, hm, poate chiar funcţionează! Internetul de 6 mega de la Romtelecom dă clasă ăluia de 20 de mega de la UPC.
Acestea fiind spuse cu o satisfacţie deosebită, vedeţi ce scrie Ziarul Financiar şi, din Clujeanul, istoria sesizărilor la adresa UPC.
Am citit stirea cu lacrimi in ochi! Muhahaaa 😀
ca sa nu fiu complet offtopic zic si eu ca internetul de la UPC e de un milion de ori mai bun decat cel de la Romtelecom. Afirm asta cu aceleasi argumente ca si autorul: la mine merge perfect.
si acuma, repede, repede pana nu imi stergi mesajul, lasa-ma sa rad vazand ca blogroll-ul tau e dat din nou exemplu de nulitate. pana la urma e adevarat proverbul cu cine se aseamana se aduna!
Nula e si a fost intodeauna aceasta minunata zoo. Prietenii stiu de ce!
Hai sa va zic si eu una buna cu UPC. Acum cateva zile mi-am schimbat pachetul de programe cu unul pentru intelectuali (adica Academy) :). M-a sunat o duduie sa ma intrebe daca nu cumva vreau in aceeasi bani si telefon fix si internet. Stiind din povestile altora (si nu au fost putini) ca atunci netul de la UPC mai mult sta decat merge, am zis nu multumesc. In schimb, am zis ca nu imi strica un telefon fix in casa. Zis si facut! Peste doar o zi imi suna la usa echipa tehnica de la UPC sa imi instaleze telefonul. Se uita astia pe unde sa traga cablul, cat mai aproape de o priza, ca telefonul asta are si modem, imi mai schimba vreo doua mufe la telefizor si pun telefonul. Unul dintre “tipii de la cablu” da apoi telefon la sediu sa imi aloce un numar. STUPOARE! Li se spune ca ei nu ar fi trebuit sa vina sa imi instaleze telefonul decat dupa ce ma mai plimba pe mine de vreo doua-trei ori pana la ghiseu, probabil sa ma milogesc de ei sa vina. Asa ca baietii si-au luat telefonul proaspat instalat sub brat si au plecat sub privirile mele uimite. In plus, cand au iesit pe usa mi-au aruncat un: “noroc ca nu am apucat sa dam si gaurile”. Am ramas masca. Asa ca, telefon de la ei NU MAI VREAU. Nici pe gratis.
@Bia, am făcut într-o zi greşeala să merg într-o casierie UPC să plătesc factura (de obicei apelez la ordin de plată, cozile nu mă inspiră).
Din 40 de oameni care erau acolo, 30 aveau cereri de reziliere. Motiv pentru care nu se prea inainta…
Si eu am vrut sa trec la un alt abonament de net de la ei. Pana la urma, a fost mai usor sa fac abonament nou la altii, decat sa-l schimb pe cel UPC. Asa ca nu e de mirare ca au pierdut 100.000 de clienti in toata tara.