De-a lungul timpului, buletinul meteo a fost printre cele mai chinuite rubrici TV. Le-au prezentat meteorologi, dar și Becali sau pipițe pentru care „front atmosferic” însemna să aibă sâni cu personalitate.
Rubrica asta mult încercată a reușit acum să iasă din zodia derizoriului: la Prima TV, vremea este prezentată de oameni fără adăpost.
Mie mi se pare genială campania asta. Cei care dorm în stradă sunt cei pentru care vremea e diferența dintre viață și moarte, nu o discuție despre accesoriile la modă. „Days of Hope” se cheamă campania, care vrea să ne atragă atenția asupra suferințelor îndurate chiar lângă noi, chiar în orașele noastre, de oameni pe care de multe ori vrem să nu-i vedem.
Și știți ce le lipsește? O locuință decentă!
Felicitări Saatchi & Saatchi pentru o idee de mare efect și sper ca vocea mea să fie una din milioane. Campania are loc în mai multe țări din Europa, începând cu România și Rusia.