New media – o privire din SUA

Abia peste 10 ani va fi online reclamă cât e azi în print, iar
ziarele locale nu vor avea resursele ca să facă jurnalism de
investigaţie adevărat, de genul celui care influenţează politica. În
schimb, o vor face bloggerii. Sunt câteva dintre ideile lui David
Vaina, research associate la Project for Excellence in Journalism.

 

Le-am aflat marţi, când am participat pentru prima dată la una
din sesiunile de chat organizate de U.S. Department of State, întâlniri
cu oameni consideraţi experţi în domeniul lor. David Vaina a fost
invitat să răspundă la întrebări despre "New Media versus Old Media".
Titlu clasic, dar idei care merită reţinute. David Vaina a vorbit pe
baza experienţei din SUA, dar cred că e uşor de văzut cum se aplică la
noi.

 

Pentru cei care nu sunt plictisiţi de o privire în viitor, selecţiile mele, în traducere liberă, sunt în articolul pe larg.

Continuă să citești New media – o privire din SUA