Un control gratuit pentru inima ta

Salut, bine v-am regăsit! Şi sper că vă regăsesc sănătoşi, pentru că primul mail pe care l-am citit după ce am revenit din mini-vacanţa de Paşte e despre o campanie  pro-sănătate care mi-a mers direct la inimă: Iulius Mall va plăti 5o de analize cardiologice de prevenire pentru persoane sub 40 de ani. Analizele se vor face la Promedical Center şi ar costa în mod normal 295 de lei.

Am auzit de multe campanii în ultimul timp, dar asta m-a făcut din start să fiu atent. Trăim într-o ţară cu sistemul medical la pământ, în care nici măcar în caz de urgenţă nu poţi să te tratezi ca lumea. Cine să se mai gândească la medicina preventivă? Când singura problemă a pacientului român e plicul, cine să-şi mai amintească faptul că a preveni e mai eficient şi ieftin?

În România bolile cardiovasculare sunt cel mai mare ucigaş (la mare concurenţă cu Guvernul, dar cred că rămân pe locul I). Un raport din 2008 al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii plasa cardiopatiile ischemice pe locul I pe listă, iar prognoza lor pentru anul 2030 era că, la nivel mondial, numărul deceselor din boli cardiovasculare va creşte cu peste 30%!

Toţi cei care vor să beneficieze de un astfel de control oferit de Iulius Mall trebuie să trimită un mail la adresa marketing.cj@iuliusmall.com, care să cuprindă o reţetă sănătoasă sau descrierea unui stil de viaţă sănătos (în cel mult 200 de cuvinte). Primele 50 de persoane care se vor înscrie, până în 3 mai, vor beneficia de control gratuit – dar eu sper ca, în urma acestei campanii, cât mai multă lume să facă un asemenea control.

În 4 mai sărbătorim Ziua Mondială a Inimii – iar garanţia unei inimi sănătoase e un cadou perfect!

Cum e cu tradiţia cumpărăturilor de Paşti

foto: Money.roDragii Moşului, problema cu Paştele e că la mine în familie cadourile se dau de Crăciun. Ăla e momentul în care ne facem de cap, iar ai mei au învăţat după ani de educaţie non-formală că un cadou bun trebuie să se poată băga în priză (hint, hint). Oricum – laptopuri, avioane, iahturi, gadgeturi, scule şi unelte, bradul e pentru ele. De Paşti? Iepuraşi de ciocolată.

Şi serios, cine vrea iepuraşi de ciocolată?

Aşa că anul ăsta o trimit pe maică-mea să înveţe cum e cu tradiţia cumpărăturilor de Paşti la Iulius Mall, care organizează până în ajun de Paşti un nou concurs pentru cumpărători, cu premii instant şi un… cum să vă zic io… ditai premiocul, the father of all premii, la final.

Ceea ce mă face să am o dilemă: ce ar fi mai bine, să câştig un aparat de cafea sau un Mitsubishi ASX Crossover? Asta da dilemă  -folkiştii ştiu de ce :))

 

Vă e foame? Cătălin Botezatu vă scoate la cină

[UPDATE] Câştigătoarea concursului va fi aleasă astăzi, dar campania de Mărţişor continuă: Iulius Mall premiază cea mai iubită soţie, mamă şi prietenă cu o excursie la Roma, Milano şi Florenţa. Bineînţeles că nu singură! Iulius oferă şi premii de câte 100 de euro pe zi până în opt martie, când se va afla şi cine (şi cu cine) pleacă într-o binemeritată vacanţă. Că, până la urmă, cu un concediu în plus toţi suntem datori.

[hr]

Ok, cine vrea să ia cina cu Cătălin Botezatu? (staţi liniştite, am înţeles că el plăteşte, e ok!)

Premiul ăsta e doar pentru fete curajoase: trebuie să vă încărcaţi poza pe pagina Iulius Mall de pe Facebook şi să convingeţi prietenii, colegii şi echipa de fotbal a soţului să vă voteze. Cea mai convingătoare fană a lui Botezatu va câştiga cina în chestiune, spun organizatorii.

Fetelor, probabil nu vă interesează direct, dar ştiţi partea foarte faină? Iulius e unul din puţinii organizatori de concursuri de pe Facebook care chiar respectă regulile platformei şi au creat o aplicaţie pentru acest concurs, nu doar o strângere de like-uri. Ok, gata cu tehnica. Recunosc un lucru: m-am uitat la cine s-a înscris până acum în concurs şi, prima dată în viaţă, mi-ar plăcea să fiu Botezatu pentru o seară 😀

Domnilor, votaţi de zor: nu de alta, dar cina va fi în 5 martie. Şi cum tot în 5 martie are loc o defilare de modă Cătălin Botezatu, cum tot în 5 martie magazinele îşi lansează ofertele de primăvară, io zic  că sunt slabe şanse să le mai vedeţi prea mult pe acasă după aceea. Le găsiţi la Iulius, prima pe dreapta, stânga, uite şi aici în dreapta, vai ce faini îi pantofii ăştia, încă un pic, a, uite aici n-am intrat…

Un zar către Las Vegas

Dragă Iulius Mall, puteai şi tu să te gândeşti mai mult la băieţi, în perioada asta! Că serios – cu atâtea sărbători pentru cupluri şi fete riscăm să ne iasă brusc aripi! Deci să vă zic ce concurs face Iulius Mall zilele astea: clienţii sunt invitaţi să dea cu două zaruri uriaşe; în funcţie de numerele care ies, câştigă premii, dintre care cel mare este o excursie de două persoane la Las Vegas. Cu prietena!

Cu prietena. Las Vegas. Repetăm: Las Vegas, ţara pokerului şi cluburilor de striptease. Cu prietena.

Riscul e şi mai mare: dacă dai cu zarul din Iulius şi nu câştigi excursia în Vegas, poţi totuşi câştiga diverse premii de consolare menite să facă viaţa băieţilor cât mai grea: produse cosmetice (că parcă în baie nu ţi-ar fi umplut ea două rafturi de care nici nu ştiai), cartele de telefon (ca să aibă minute să te ţină de poveşti când tu ai de lucru), vouchere de cumpărături (ca să trebuiască s-o însoţeşti, că nu se poate hotărî).

Premiul ăla cu Las Vegas va fi acordat în 14 februarie, când ne cântă şi Hi-Q. După care, băieţi, avem 10 zile timp de respiro, până la următoarea tură de aripioare şi îngeraşi cu săgetuţe, de data asta însă în ie şi iţari!

S-a inventat coada la LIKE

coada_la_like

Sute de oameni au apelat la noile touchscreen-uri plasate sâmbătă în Iulius Mall pentru a da un like paginii centrului comercial, într-o campanie caritabilă. Vestea bună, dacă mai mergeţi pe acolo, e că măcar o parte din ecranele InfoTouch vor rămâne în continuare prin mall, ca să suplimenteze staţiile de navigare pe net existente şi aglomerate. Vestea şi mai bună e că s-au strâns 4.802 lei pentru copiii din Ghirolt.

Am fost surprins de ce am văzut prin mall; nu sunt fanul „nopţilor de reducere”. Dar marele câştig a fost atmosfera: foarte rar am avut ocazia să intru într-un magazin unde toate trei vânzătoarele să danseze şi să creeze climatul ăla complet opus faţă de românescul „vreţi ceva?!”. Chiar dacă era 1 noaptea. La cât mai multe reduceri! 🙂

Iulius dă 1 leu pentru 1 like

Simplu şi direct: dacă dai like la pagina de Facebook a Iulius Mall, Iulius dă un leu pentru copiii unei şcoli sărace din Cluj.

Vă recomand campania pentru că în sfârşit putem face ceva util pe Facebook, nu doar să ne alăturăm unor „cauze” care nu produc efecte în lumea reală.

De data asta, e pe bune. Iulius are deja peste 2.000 de „fani” şi cred că mai e loc. Haideţi să-i inundăm cu Like-uri, până sâmbătă, ca să trimitem cât mai mulţi bani spre copiii din Ghirolt – comuna Aluniş. E şansa ca butonul ăla de pe Facebook să chiar producă o schimbare.

Puteţi da LIKE acum, de unde sunteţi, sau ne vedem sâmbătă în mall de la ora 19 la 2 dimineaţa, pentru evenimentul „Veniţi la miezul nopţii” – show, concerte, reduceri dacă mai aveţi bani pe-acasă, de-alea. Fain e că mall-ul va amenaja staţii cu acces la Internet unde să puteţi da LIKE, deci vreau să văd şi eu, în premieră pentru România, coada la LIKE. 

Daţi şi la prieteni, că ajunge la toată lumea. Pruncii din Ghirolt vă transmit toate cele bune şi un LIKE mare de tot!

Iar a picat tavanul în Iulius Mall

Aveam de făcut nişte cumpărături şi afară ploua cu găleata. Zic: hai la Iulius, că parcă văd că iară le pică tavanul. Am luat barca, am mers şi cam aşa a fost. Enjoy a treia cădere a Constantinopolului, marca Iulius Mall:

 

Mai multe imagini, mâine dimineaţă de la ora 7, pe Alpha TV Cluj 🙂