Ce-aţi făcut cu moş Romtelecom?

Nu credeam să alerg vreodată după serviciile Romtelecom, despre care aveam o părere sub zero absolut.


Asta până când serviciile UPC m-au făcut să-mi iau câmpii şi să renunţ la tentativele mele de a le mai rămâne client. Echipele tehnice UPC nu vin niciodată să rezolve o problemă în intervalul orar în care ar trebui – am păţit-o de patru ori în ultimul an. Când cei de la tehnic promit că îşi vor ruga colegii de la comercial să te sune, poţi să uiţi. Iar viteza aia pe care o vedeţi în reclame e viteza cu care visează ei noaptea.


Aşa că azi am semnat un contract cu Romtelecom, pentru Clicknet. Am luat modemul pe loc şi mi s-a promis că în patru zile se activează internetul. Cele patru zile au însemnat 40 de minute. Au terminat de configurat conexiunea mea, într-o zi de sâmbătă, înainte să ajung eu acasă şi să termin de legat toate firele la priza telefonică.


Cum merge? Mai rapid decât a mers UPC Business Broadband vreodată. Singura întrebare pentru Clicknet ăsta: cine eşti tu şi ce ai făcut cu Romtelecom-ul la care a stat bunica mea 17 ani ca să primească linie individuală, fără cuplaţi?

Reclame peste reclame

… sau mai rău, reclame peste textul pe care tocmai vreau să-l citesc online. Nici n-ar fi o tragedie, câtă vreme am butoane mari de la care să-l închid. Cea mai scoasă din iad invenţie e însă pagina intermediară pe care am văzut-o pe câteva site-uri româneşti: dau clic pe un link şi apare o pagină care conţine doar o reclamă şi textul "aceasta pagina va stationa pe ecran 10 secunde. daca nu doriti sa asteptati, apasati aici". Normal că nu vreau să aştept. De aia am dat clic prima dată.


Un sistem mult mai puţin enervant pentru mine e intellitextul – cuvinte-cheie din text devin pseudo-linkuri, iar dacă te duci cu mouse-ul pe ele, apare o reclamă mică lângă. Ce nu le prea iese e partea cu "intelli" din denumire.

 

Pe site-ul vechi CLUJEANUL (o, vremuri!), conjucţia "dar" (dintr-un text gen "nu-i place dar n-are ce face") devenea brusc substantiv şi reclamă la tichete cadou. Iar la un text cu un nefericit ucis de viteză, pe cuvântul viteză apărea o reclamă la Clicknet. Periculos de inteligent.