Roboţii vin cu Trăbănţelul la „Neatza, Cluj!”

Azi la ora 17:30, rostogoleam un cerc pe strada Bariţiu. Din cauza a doi centimetri, mergeam cu un alt Andrei spre Trăbănţel, să legăm cercul de pătrat şi să pregătim duelul roboţilor. Dar să o luăm de la Big-Bang.

Săptămâna trecută, trei dintre participanţii la Battle Lab Robotica, concursul de lupte între roboţii creaţi de studenţi la UTCN, au venit la matinal, la „Neatza, Cluj!”. Printre ei, Bogdan Genis, creatorul roboţelului Bazinga, care a şi câştigat competiţia – ca să vedeţi că matinalul aduce noroc, respectiv că la noi l-aţi văzut prima dată pe campion 🙂

I-am zis atunci să pornească robotul, să vedem şi noi ce ştie, dar ne-a explicat că o să facă asta doar dacă vrem să rămânem fără camere şi reflectoare, că Bazinga e mic, rău şi împinge tot ce prinde pe senzor dacă nu e pe ringul de luptă special creat. Aşa că l-am invitat să revină după concurs pentru o întrecere „demonstrativă”.

Zis şi greu de făcut: în după-masa asta am constatat cum ringul lor de luptă nu încape în cea mai mare dubă pe care o avem în vastele garaje ale postului. Era cu vreo doi centimetri mai mare!

Ce nu poate duba, poate însă Trăbănţelu’, frate! Andrei, un tip de senzaţie – student la UTCN şi participant la Battle Lab Robotica 2011, unde robotul i s-a dezintegrat căzând de pe ring – s-a oferit să ne ajute să transportăm ditai ringul spre studio cu maşina proprie. Imaginaţi-vă un cerc cu diametrul de 1,60, legat de suportul de bagaje al Trabantului cu o şfară de rafie, bălăgănindu-se prin Mihai Viteazu, în timp ce unul din Andreii din maşină îl ţinea suplimentar cu o mână pe geam, iar ălalalt lupta cu volanul. Cam asta au văzut trecătorii prin Mihai Viteazu azi la prânz şi tot asta, din fericire, n-a văzut niciun poliţist de la circulaţie.

Aşa că, să bată tobelelelelelele, miercuri dimineaţă la ora 8 roboţii se bat în direct la „Neatza, Cluj!”, matinalul Alpha TV. Bazinga şi un alt concurent vor lupta, iar pe robotul lui Andrei facem disecţie să vedem ce cuprinde!

Partea proastă e că trebuie să ducem ringul şi înapoi…

P.S. Ca să vă bucuraţi că aţi citit până aici, vă dezvălui şi de ce e Trabantul special. Mi-a spus Andrei, când m-am urcat prima dată şi am dat cu genunchii de bord: „Trabantul e cea mai silenţioasă maşină, că îţi astupi urechile cu genunchii!”