Select Page

Furnizorul meu de Internet de-acasă, Next Gen, care mă iubește și mă taie cel puțin odată la două luni pe motiv că uit să plătesc, mi-a trimis acu vreo săptămână o scrisoare de dragoste. Suna cam așa:

„Dragă client, mai nou suntem mult mai buni și difuzăm tot feluri de meciuri tari prin serviciul de televiziune pe care dv. nu îl aveți. Așa că vă scumpim abonamentul conform cu noua noastră ofertă și, dacă nu ziceți nimica vreme de 30 de zile, presupunem că sunteți de acord să ne dați bani în plus”

Ok, toate bune și frumoase. Înțeleg că tre să crească abonamentul ca vecinul de la trei să vadă meciurile lui Real; numai că nicăieri în scrisoarea lor nu îmi zicea noul preț pe care ar trebui să îl accept în 30 de zile.

Intru pe site-ul furnizorului de internet (de internet, înțelegeți, nu de varză roșie!) și surpriză: nicio ofertă, niciun preț, nimic!

Acuma, nefiind ei magazin de ciorapi ca să mă duc în shop să aflu oferta, am zis că totuși sun. Iar domnița de la telefon, Mihaela pe numele ei, m-a anunțat veselă că nu-i mare lucru: crește abonamentul de la 26 la 28 de lei. Nu m-am putut abține și am întrebat-o ce îmbunătățiri o să resimt eu, abonatul la net.

– Acuma am 50 de mega, pe abonamentul nou cât o să am?

– Păi tot 50 de mega! Dar o să meargă mai bine!