Workshopurile PR Beta: cel mai scurt drum spre un job în PR, dacă ești student

Aparent, foarte multă lume vrea să lucreze în comunicare și PR. Probabil că party-urile par amuzante, iar la facultate nu te învață că acolo omul de PR e la serviciu și cu siguranță nu bea nimic. Dacă vă păstrați însă ideea că PR-ul și comunicarea în general sunt domenii în care vreți să lucrați, vă recomand cu tărie să nu ratați workshopurile PR Beta.

Din toate evenimentele la care am participat, oferă cel mai scurt traseu între școală și angajare – nu întâmplător, ci pentru că adună în aceeași sală studenți, profesori cu experiență în domeniu și potențiali angajatori interesați să fie acolo și să descopere viitori colegi.

În 2013, workshopurile PR Beta încep la Cluj, în 14 octombrie. Sunt disponibile 15 locuri, pentru studenți sau masteranzi la comunicare/jurnalism, care vor participa zilnic la 4 ore de curs cu traineri precum Monica Jitariuc, managing director la The Practice, sau Alexandru Negrea, Head of Facebook Department la agenția Spada. Asta e partea cu lecții practice, exerciții zilnice și multă deschidere spre domeniu. În sală sunt însă și reprezentanți de agenții sau companii, așa că acolo intervine partea în care vă faceți remarcați de ei – sau cel puțin înțelegeți ce se caută în domeniu, pentru a vă putea pregăti cum trebuie, nu doar pentru notele de la facultate.

Din studenții pe care i-am întâlnit anul trecut la PR Beta, cel puțin doi lucrează astăzi în domeniu: unul e angajat ca PR într-un ONG, altul se ocupă de comunicarea online al unui business național care vinde mult pe Internet. Sunt convins că nu sunt singurii, dar eu vă spun cazurile pentru care bag mâna în foc.

Înscrierile la PR Beta se fac online, dar vă recomand să vă grăbiți: în fond, luni începe și motivația voastră contează foarte mult în a prinde un loc în sală – și în a-l folosi la maxim.

Succes!

Workshop-urile PRbeta sunt organizate de PRbeta, cu susținerea Romtelecom.

Parteneri ai evenimentului: DanoneAutonom Rent-a-CarFacultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara și Facultatea de Științe ale Comunicării, din cadrul Universității ”Politehnica” din Timișoara.

Parteneri media: IQadsSMARKPR-România24FUNAIESECCărtureștiFacebrands.ro,studenție.romarketing20.ro și Asociația Amvest.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *