Visezi deja la viitoarea ta vacanţă?

Toţi avem idei despre o vacanţă de vis. Recunosc că, în momentul ăsta, a mea s-ar petrece acasă, unde am o cameră goală în care abia aştept să aduc mobilă, unde ar trebui să spăl cândva vasele şi, probabil, să calc kilogramele de haine care aşteaptă, curate şi cuminţi, o soartă mai bună.

Pe de altă parte, dacă aveţi idei ceva mai exotice cu privire la concediu, Iulius Mall vă ajută să le îndepliniţi prin concursul „Kilometri de vacanţă”. Pe mine m-a cucerit ideea: câştigătorii îşi pot alege singuri unde să meargă în concediul primit ca premiu, ca să nu ajungă la Paris dacă ei voiau de fapt să viziteze Guantanamo Bay.

Cei care cumpără din Iulius Mall primesc kilometri contra lei: cu cât cumperi mai multe, cu atât mai departe ajungi în concediu. Să nu credeţi acuma că trebuie cheltuite averi ca să nu ajungeţi la Herculane-Băi. Şi 100 de lei dacă cheltuieşti şi deja te poţi plimba la 1.000 de kilometri de casă! De la 300 de lei, te întinzi la 3.000 de kilometri şi tot aşa – dacă mai adaugi două-rochii-trei-fuste-şi-o-cola-la-doi-jumate, cumpărând de peste 1.000 de lei, nu mai ai nicio limită! Cel puţin nu pe planetă, sper că s-au asigurat să scrie în regulament că nu ne lasă să încercăm o excursie în spaţiul cosmic…

Da’ serios, ştiţi de ce-mi place la nebunie ideea asta? Pentru că dincolo de fericirea de a câştiga un concediu, mai e şi plăcerea acelor zile în care câştigătorii vor „complota”, îşi vor imagina o mulţime de destinaţii de vis, iar apoi îşi vor transforma vacanţa preferată în realitate. Iar zilele alea dulci de planificare şi anticipaţie sunt de multe ori la fel de frumoase ca vacanţa în sine!

Excursiile nu sunt singurele premii, aşa că am anunţ şi pentru colegii de Facebook: intraţi pe pagina Iulius Mall, pentru că săptămânal vin premii de la solarul Sunkiss si magazinul BamBoo. Măcar să ne simţim exotici, până plecăm…

P.S. Sâmbătă vă aştept la Iulius Mall la audiţiile X Factor. Mergem să facem galerie pentru Mironeasca!

În sfârşit nişte reduceri pe care le prind şi io

Nu ştiu cum reuşesc, dar de fiecare dată ratez campaniile de reduceri. Şi nu cu o săptămână; nu. Eu cumpăr cu o zi înainte sau după. Ajung în magazin a doua zi după finalul unei promoţii sau când tocmai ia cineva de pe raft ultimul gadget, iar Wizz-ul ieftineşte biletele de avion după dau eu click pe „credit card”. Ultima fază de genul ăsta am păţit-o în Iulius, când Kenvelo avea ceva ofertă gen „cumperi de 300 de lei şi plăteşti 150”. M-am uitat la ce mi-ar trebui şi, desigur, tip raţional şi rece, am zis că nu mă dedau la impulse shopping. „O să revin”. Am şi revenit, a doua zi după încheierea campaniei.

Aşa că acuma eram pregătit: m-am împrietenit cu Iulius Mall pe Facebook. Ştiam că după Crăciun va fi plin de promoţii, că trebuie scoşi românii din hibernare, aşa că m-am pregătit să merg unde găsesc cea mai mare concentraţie, să am şi eu plăcerea de a prinde o reducere la vremea ei. Şi ce credeţi că găsesc? Şi-au denumit noua campanie „Lucrurile bune se termină repede!”… cum asta e povestea eternă a cumpărăturilor mele, cred că au dat-o cu dedicaţie!

Acuma frumos ar fi să vă spun că mă pregătesc de o tură prin Iulius Mall pentru că are Kenvelo un drăguţ de minus 60%, Sprider-ul minus 70% şi, de altfel, între 10 şi 50% se încadrează cam tot restul din ce-am găsit prin catalogul lor – şi aş cam avea nevoie de o tură serioasă pe la câteva magazine de acolo.

 devărul e însă că azi dimineaţă, dând o tură prin Auchan, am văzut un trenuleţ electric de care m-am dezlipit foarte greu Laughing Şi, până să îmi iau eu setul ăla cu control digital la care mă tot gândesc de ceva timp, cred că trec pe acolo diseară!