Abuzul de email, varianta Cărturești Cluj

carturesti

Dragă Librăria Cărturești,

De aproximativ 3 luni de zile încerc să mă dezabonez de la mailurile tale. Nu că nu-mi place să beau un ceai la voi în Iulius sau să găsesc următoarea mea carte preferată printre rafturi, ci pentru că încerc să reduc la minim zgomotele din viața mea și să fac curat – nu doar în inbox. Și spre deosebire de vremea când aveam emisiune zilnică, nu mai am nevoie să găsesc în inbox toată agenda Clujului; caut eu ce vreau.

Din păcate, Cărtureștiul nu mă lasă să mă dezabonez cu vreo opțiune automată de Unsubscribe / Dezabonare, așa cum cer regulile mailingului civilizat de prin anii ’90 încoace. Ci mă obligă să dau un reply cu subiectul „NU” la mailul original, ceea ce e destul de stânjenitor, mai ales când și cunoști expeditorul.

Am făcut-o însă și pe asta.

De trei ori.

În continuare primesc newslettere.

De azi încep să dau SPAM la mesaje, chestie pe care am evitat-o până acum, ca respect pentru un brand și niște oameni buni.

Însă dacă mai trebuie să dau vreun reply la newslettere, subiectul va fi: WHO DO I HAVE TO FUCK TO UNSUBSCRIBE AROUND HERE?

Un cititor.