19th Ave New York, NY 95822, USA

Reclame peste reclame

… sau mai rău, reclame peste textul pe care tocmai vreau să-l citesc online. Nici n-ar fi o tragedie, câtă vreme am butoane mari de la care să-l închid. Cea mai scoasă din iad invenţie e însă pagina intermediară pe care am văzut-o pe câteva site-uri româneşti: dau clic pe un link şi apare o pagină care conţine doar o reclamă şi textul "aceasta pagina va stationa pe ecran 10 secunde. daca nu doriti sa asteptati, apasati aici". Normal că nu vreau să aştept. De aia am dat clic prima dată.


Un sistem mult mai puţin enervant pentru mine e intellitextul – cuvinte-cheie din text devin pseudo-linkuri, iar dacă te duci cu mouse-ul pe ele, apare o reclamă mică lângă. Ce nu le prea iese e partea cu "intelli" din denumire.

 

Pe site-ul vechi CLUJEANUL (o, vremuri!), conjucţia "dar" (dintr-un text gen "nu-i place dar n-are ce face") devenea brusc substantiv şi reclamă la tichete cadou. Iar la un text cu un nefericit ucis de viteză, pe cuvântul viteză apărea o reclamă la Clicknet. Periculos de inteligent.

Related Posts

Leave a comment