Prima sută pentru Garda de Media

Ideea cu Garda de Media e aşa veche, încât moliile mi-au spus că nu mai suportă mirosul de naftalină. Am tot amânat momentul, dar am știu că se va întâmpla ceea ce se întâmplă de obicei proiectelor cărora le-a venit timpul: o mulțime de lucruri se vor lega. Când am început, ştiam că e o idee bună să îl conving pe Marian că e o idee bună, dar nu aveam nicio idee de promovare, nicio identitate vizuală sau de alt fel și nicio altă listă de priorități decât a reacționa cu umor în fața unui stil de presă pe care îl considerăm agresiv și nepotrivit.  Şi am scris asta.

Mă gândeam că primul bilanț îl facem la o lună după lansare, dar de ce să mai amânăm? Avem deja prima sută de fani, o cifră mică, dar plină de potenţial 😀 Mult mai important e că avem oameni cărora le-a plăcut ideea și care ne-au ajutat voluntar; iar primul dintre ei a fost dl. Katai Robi, care, în a doua zi după lansare, fără să ne fi vorbit în prealabil, ne-a trimis niște propuneri de siglă suuu-perbe (apropo, aţi văzut ce idei faine are pentru echipa de rugby „U” Cluj?). Mie unul îmi pare rău că nu putem avea măcar două sigle şi că a trebuit să alegem una. Oricum, să știți oficial: el e nașul.

Nu toată lumea a fost încântată: din unele redacții am auzit că-i o treabă „urâtă”. Jurnaliștilor nu pot decât să le spun că nu vrea nimeni să ne supărăm și că vor vedea pe Garda de Media și exemple de „așa da”. Dar faptul că fani de pe Facebook, oameni pe care nu îi cunoaștem (încă), au început să trimită linkuri și mesaje despre ce găsesc în presă e cel mai bun semn posibil: semnul unui început de comunitate. Mă bucur că-i avem alături și că își păstrează alături de noi simțul umorului și, când e cazul, sarcasmul. Pe scurt, nu cred că vom rămâne prea curând fără materie primă.

Discutăm acum două parteneriate, pe care ard de nerăbdare să le anunț. Dar am învățat ceva luna asta: că lucrurile se leagă la timpul lor.

Şi-acuma, vorba poetului: cine face cinste cu următoarea sută? Aici, la Garda de Media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *