Importanța momentului potrivit în social media

În timp ce la noi încă se mai discută cât de rapid ar trebui să reacționeze brandurile în social media, câțiva oameni pricepuți au dat o lecție legată de importanța de a prinde momentul. S-a întâmplat la Superbowl (un fel de Liga I cu arbitri mai buni), când o defecțiune tehnică a aruncat arena în întuneric.

Superbowl-ul e o mașină de făcut bani și fani pentru branduri, care au fost foarte active în social media pe toată durata meciului. Dar o singură echipă a reacționat la pana de curent: exact atunci când toți erau în întuneric, echipa Oreo a avut o sclipire. Au publicat un tweet și o imagine:

superbowl-oreo-tweet

 

Sunt convins că nu au anticipat pana de curent. Faptul că au profitat de moment rapid, creativ și pozitiv a dus imediat la rezultate. Graficul de mai jos arată cât de mult au fost menționate pe Twitter brandurile în timpul Superbowl-ului; uitați-vă la linia galbenă – e Oreo. Observați cum crește în dreapta graficului, când pe restul brandurilor e tăcere?

superbowl-oreo-results

 

Nu mă uit la fotbal american dacă nu joacă Cluj Crusaders, dar vă recomand articolul în care am găsit exemplul ăsta. E de pus la dosarul cu „așa da”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *