19th Ave New York, NY 95822, USA

Dacă vă mai întreabă cineva care e diferența între publicitate și PR

1984-apple-commercialReclamele din pauza Super Bowl-ului sunt publicitate – profită de audiența uriașă a sportului, iar producția și difuzarea lor costă cât PIB-ul unei țări mai mici. Își permit așa ceva doar brandurile foarte mari, care se întrec în a veni cu reclame originale și memorabile. De când Apple a dat startul, în 1984, cu un spot devenit legendar, competiția s-a încins.

Faima reclamelor din pauza Super Bowl-ului este dată de PR. E o mare izbândă să faci oamenii să aștepte reclamele din pauza unui meci. Spoturile astea au ajuns să aibă o reputație atât de bună, încât se discută despre ele cu zile înainte, se creează controverse. Nu ai nicio șansă, cu o reclamă în pauza Super Bowl, să rămâi neobservat.

Prin publicitate, mărcile care își fac reclamă la Super Bowl beneficiază de un spot, difuzat o dată, în pauză.

Datorită PR-ului bun făcut ideii de „reclamele de la Super Bowl”, aceleași mărci beneficiază de milioane de vizionări ale reclamelor pe Internet, discuții și menționări ale brandurilor în contexte în care, altfel, cu greu ar fi ajuns.

Crearea unei asemenea reputații, reușita de a trezi interesul în ceea ce o companie are de comunicat, crearea sentimentului de plăcută anticipație înaintea întâlnirii cu un brand – toate astea înseamnă PR de calitate.

 

Related Posts

Comments (1)

Daca nu ma insala memoria, PR este public relations, probabil fiind un concept care cuprinde si publicitatea.

Leave a comment