Clujul, orașul milionului pentru LIDL

Numai cine n-a încercat niciodată să aibă pagină de Facebook nu știe cât de greu e și cât de mult lucrezi pentru fiecare fan; mai ales când ești un brand comercial într-un sector cu concurență multă, precum LIDL. Așa că de 1.000 de ori câte 1.000 e o performanță!

un milion

LIDL a atins un milion de fani pe Facebook în timpul concertului de la Cluj; numărătoarea progresa foarte rapid și mi-a plăcut că reflecta pagina de Facebook în timp real (chiar atunci când numărul scădea cu 1 – ceea ce oricum se recupera rapid):

Am apăsat declanșatorul când pe ecranul pe care apărea numărătoarea scria un milion; până când mobilul meu a făcut poza erau deja 1.000.033, o secundă mai târziu 1.000.040, apoi 1.000.60 – ceea ce înseamnă că o mulțime de oameni au pândit momentul și au încercat să devină fanul LIDL cu numărul 1 milion.

acel moment, plus juma de secunda

Cei care nu puteau ajunge la concert, cei din orașele în care turneul Mix Music Evo nu a ajuns încă, puteau participa interactiv printr-o aplicație de Facebook. Imaginea lor de pe webcam ajungea pe ecranele din piață, alături de mesaje.

mesaje

De fiecare dată când îmi spun că pop-ul românesc nu e stilul meu, trebuie să vină un concert din ăsta care să-mi arate că nu e totul bătut în cuie: anul trecut descopeream cât de bine comunică Connect-R cu publicul în concerte live, anul ăsta am auzit-o pe Andra fredonând un vers din „Eu vara nu dorm” și am auzit publicul de la Sala Sporturilor cântând ore în șir alături de oamenii de pe scenă.

Și da, dincolo de orice, am văzut-o pe roșcata de care s-a îndrăgostit Vasile!

Silvia

 

O dilemă mai am: câte milioane de fani va avea LIDL până își va deschide magazin în Florești?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *