19th Ave New York, NY 95822, USA

Cluj Brands Tour, expediție în inima economică a Clujului

Am pătruns în grota de la Țaga în care se pregătesc „cele mai bunătăți” de la Napolact și în laboratoarele top-secret ale Farmec, în care am pregătit un parfum unic în lume (că nu-l am decât eu și nu vă pot da rețeta – că n-o mai știu!).

Am descoperit cum se fac cupele la Jolidon și cum poate crește de la zero o afacere precum Vitacom.

Mai ales, am sperat că și în 2012 o să avem un Cluj Brands Tour cu lucruri noi de văzut. Și vom avea: de joia asta, brandurile care dau forță economică Clujului și bloggerii se reunesc din nou sub bagheta celor de la TVdece (și, bănuiesc, sub lămâia lui Zicu).

Sunt curios cu ce vor veni nou companiile pe care le-am mai întâlnit și sunt curios să văd ce au să ne spună cei pe la care nu am călcat încă. Înainte să înceapă turul, știu că Arobs au ridicat piața sistemelor GPS autohtone în România, iar celor de la Electrogrup mai trebuie încă se le transmit mulțumiri în persoană pentru o invitație mai veche 🙂

Prin urmare, de joi, începe Cluj Brands Tour 2012. Și pentru că în ultimii ani evenimentele la care merg au coincis de multe ori cu evenimente personale, zilele astea se anunță a fi reîntâlniri plăcute!


Cluj Brands Tour
 este un eveniment TVdece realizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.
Sponsori principali:FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmyLumea lumânărilor.
Partener media: 24 FUN Cluj.
ParteneriHotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor.

Related Posts

Leave a comment