BT ține mult la banii mei. Poate prea mult!

filiala-bt-(wiki)

BT are niște metode foarte ingenioase de a trage banii de pe clienți. Perfect legal, de altfel: se bazează doar pe faptul că oamenii nu au timp să se ocupe de toată birocrația necesară ca să nu mai dea bani.

Exemplu: serviciul de banking prin telefonul mobil. Activarea lui se poate face prin online banking (în interfața de plăți online, semnezi cu token-ul o cerere de activare). Atât, simplu, online, secolul 21. Din acel moment, plătești un abonament de 4 lei pe lună și poți plăti facturile sau vedea cine ți-a mai dat bani direct de pe mobil.

Dezactivarea acestui serviciu se poate face doar la o filială BT. Fizic, personal în persoană, cum ar veni. Mersul cu poștalionul până la filială, îmbrăcat în costum de la sfârșitul secolului 19, rămâne opțional (cred…).

Să ne gândim: ce presupune riscuri mai mari, unde e mai normal să mergi în persoană? La activare, că poate-poate cineva primește acces unde nu-i voie, sau la dezactivare? Evident, pentru bancă riscul major e să nu mai facă bani, chiar dacă vorbim de cei 4 lei pe lună. La mulți clienți, plătesc niște salarii de casieriță din ei.

Am întrebat care e logica din spatele acestui sistem. Răspunsul a fost cel așteptat: „Nu vă pot eu răspunde la întrebarea asta – e o decizie a băncii”. Îmbogățire plăcută, luni ne vedem la ghișeu!

6 comentarii la “BT ține mult la banii mei. Poate prea mult!”

  1. De ceva timp, ma tot cert cu ei si parca ma lupt cu morile de vant, dar le-am spus frumos ca voi pleca la ING, da, la ING ca sa stie care le e concuranta. Sunt neprofesionisti si sunt aroganti si obraznici. Am primit un mail cu raspuns la cererea mea si surprinzator a fost favorabil, mi s-au inapoiat niste bani pentru un serviciu care nu a functionat in parametrii normali. Deci da, se poate, dar totusi voi pleca la ING.

    1. Du-te draga la ING daca crezi ca acolo ai comisioane mai mici. Tot spuneti ca sunt angajatii nepregatiti si obraznici. Dar va ganditi ca si clientii sunt nesimtiti, obraznici, isterici etc. Tu ai suporta sa lucrezi 9-10 ore pe zi cu asemenea specimene si sa mai ai si salarii de alimentara ? Stii ce salarii au acesti oameni ? Jumatate din cat ai tu !!!
      Asa ca mai taceti din gura si mutati-va unde vreti, ca nu stiti cat de greu se munceste in banci, si mai ales ce salarii mici la BT. Tot vorbiti de „salariile mari ale bancherilor”…. Mai documentati-va sa vedeti ca nu e chiar asa ! Directorii castiga, dar cei de la ghiseu sunt sclavi pe plantatie.

    2. Du-te draga la ING daca crezi ca acolo ai comisioane mai mici. Tot spuneti ca sunt angajatii nepregatiti si obraznici. Dar va ganditi ca si clientii sunt nesimtiti, obraznici, isterici etc. Tu ai suporta sa lucrezi 9-10 ore pe zi cu asemenea specimene si sa mai ai si salarii de alimentara ? Stii ce salarii au acesti oameni ? Jumatate din cat ai tu !!!
      Asa ca mai taceti din gura si mutati-va unde vreti, ca nu stiti cat de greu se munceste in banci, si mai ales ce salarii mici la BT. Tot vorbiti de „salariile mari ale bancherilor”…. Mai documentati-va sa vedeti ca nu e chiar asa ! Directorii castiga, dar cei de la ghiseu sunt sclavi pe plantatie.

  2. Ar trebui să le fie rușine, dintre băncile autohtone tradiționale aveau cea mai bună imagine, dar dacă au început să facă balcanisme de felul ăsta au șansa să intre în aceeași oală cu BCR și alți mastodonți găunoși. E drept, ING este o soluție mai bună, dar nici acolo nu am văzut încântare și respect, ci piedici și proceduri identice, în persoană, când mi-am închis un cont.

  3. Astia sunt cei buni. Sa-i vezi poe cei de la BCR. Pe langa faptul ca trebuie sa te prezinti la ghiseu ca sa platesti o rata, daca nu suni inainte la call center, de la ghiseu nu ti se poate spune. Culmea, la call center intre 14 – 18 se face update-ul bazei de date si nici ei nu iti pot spune.

Dă-i un răspuns lui Andrei Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *