19th Ave New York, NY 95822, USA

Acel moment când Orange te face roșu (de furie)

Bun-venit la Orange. Welcome to Orange. 1 1 1234## 0 Te rugăm să aștepți pentru ca unul din operatorii noștri să te țină de povești, să promită rezultate și să nu rezolve absolut nimic.

Acum câteva zile, eram un client relativ fericit. Mai pică semnalul, ei te anunță prin SMS că „mergem mai departe”, deh, relații comerciale obișnuite. Doar că, uitându-mi dimineață unul din telefoane acasă, am făcut greșeala să îmi redirecționez apelurile către celălalt. Procedeul e simplu: Orange transferă apelurile de pe numărul A pe numărul B, iar tu plătești costul convorbirii între A și B.

De activat, e simplu. Dezactivarea acestui serviciu s-a făcut însă în țsprezece pași simpli, întinși pe 48 de ore, la finalul cărora un operator Orange mă asigura să stau liniștit, că se rezolvă. Sintetizăm, că n-am destule taste câte probleme mi-au făcut:

  1. Am oprit redirecționarea de pe web, de unde am pornit-o, și am stat liniștit, dar telefonul A tot nu suna. Răspundeam la B.
  2. Am sunat la 411, mi-au spus că rezolvă ei și am stat liniștit. Până am văzut că redirecționarea nu vrea să moară.
  3. Am sunat din nou la 411 și mi-au spus că rezolvă ei în maxim 10 minute. În jumătate de oră, încercând să dau un telefon, am aflat că sunt suspendat pentru neplata facturii plătite online de o săptămână.
  4. Am sunat la 411 și au corectat „eroarea din baza de date”. Puteam să sun, dar apelurile mergeau tot pe traseul A->B.
  5. Am sunat la 411 și au rezolvat: mi-au tăiat conexiunea la internet.
  6. Am sunat la 411 și mi-au retrimis setările de net. Apoi, mi-au spus că în rețea s-au făcut schimbările necesare, dar telefonul meu dă o eroare. Oricum, mi-au făcut  legătura gratuit (!) la un coleg de la date.
  7. Colegul de la date mi-a zis că astalaltă colegă m-a îndrumat greșit, că redirecționarea e încă activă. L-am rugat să îmi facă legătura înapoi, dar cică nu se poate. Când i-am zis că e imposibil să nu se poată, mi-a zis că „de fapt, durează mai mult dacă îmi face el legătura”. Probleme mari și cu redirecționarea internă, deci
  8. Am sunat înapoi la 411 și mi-au zis că vor face verificări amănunțite și că în jumătate de oră voi fi sunat să verific că totul e în regulă. În jumătate de oră eram la loc suspendat pentru neplată.
  9. O oră mai târziu (și la numai 48 de ore de când a apărut problema), s-a rezolvat. Chiar și omul de la Orange a reușit să mă sune.

Cred că în limbajul operatorilor de la help desk ar trebui introdus un concept nou: „nu știu”. Aș fi preferat ca, în cele 6 sau 7 telefoane pe care le-am dat, să întâlnesc omul capabil să rezolve problema din prima. Din păcate, fiecare operator a refăcut exact traseul și soluția despre care îi spuneam din prima că nu funcționează, înainte să asculte ce aveam de zis.

Sunt curios acum dacă voi plăti eu redirecționările făcute după ce am cerut prima dată anularea acestui serviciu.

Related Posts

Comments (1)

esti curios?
pai normal ca o sa le platesti tu… jizas!
ce oameni, doar nu vrei ca orange sa-si asume?

Leave a comment